customer-value.de

customer-value.de

If you want to buy the domain customer-value.de, please call us at 0541-76012653 or send us an email to: domain@kv-gmbh.de

  • Informationen

    The domain name consists of 14 characters.

  • Wayback Machine

    The first entry in the Internet Archive is from 01.02.2001 and has been crawled 29 times.

  • inTLD

    In addition to the de - market the domain can also be found with these TLDs: net, com

  • Dictionary

    The domain name can be found in partly in the fr-dictionary. The domain name can be found in in the en-dictionary. The domain name can be found in partly in the es-dictionary.

Similar domain names

The term customer-value“ is e.g. being used in the following contexts:

Der Kundennutzen (Customer Value oder Customer Utility im angelsächsischen Sprachgebrauch) ist der von einem Kunden mit dessen Kaufentscheidung tatsächlich System Corporate Venture Capital, technologie-orientiertes Wagniskapital Customer Value Center namentlich: CVC Capital Partners, eine Private-Equity-Gesellschaft Continuously variable transmission ein Konzept im Controlling (Cost-Volume-Profit-Analyse) ein Konzept aus dem Marketing, siehe Customer value proposition Wiesbaden 2006.  R. W. Palmatier: Interfirm Relational Drivers of Customer Value. In: Journal of Marketing. Vol. 72, 2008.  J. C. Anderson et al.: Business Automotive Research an der Universität Duisburg-Essen. Baugleiche Produkte, Customer Value und Markenpolitik, VDI Verlag, Düsseldorf 1996 Markenentwicklung bei Unternehmen Zeuna Stärker GmbH & Co. KG in Augsburg mit Montagewerken (Customer Value Center) in Lilienthal bei Bremen (für Mercedes-Benz) und Leipzig (für than competitors in creating, delivering, and communicating superior customer value to your chosen target markets.” Und das sei nur möglich durch einen 978-3-8349-0272-6 Palmatier, Robert, Interfirm Relational Drivers of Customer Value, in Journal of Marketing, Vol. 72 (2008) Pelz, Waldemar: Strategisches Bieger Präsident der Global Alliance in Management Education (CEMS). Customer Value, 2012 Innovative Geschäftsmodelle: Konzeptionelle Grundlagen, Gestaltungsfelder Managementkonzepte, wie z.B. Shareholder Value, Stakeholder Value, Customer Value, Nachhaltigkeit oder auch Corporate Social Responsibility, sich über Deutschen Aktuarvereinigung. Nadine Gatzert; Michael Martin: Creating customer value in participating life insurance, Erschienen in The journal of risk and e.V. Hamburg Zoller K. (2006): “Differentiating in-stock service by customer value”, Schriftenreihe 01/2006, Studienkreis Betriebliche Logistik und Organisation Das Unternehmen erbringt Dienstleistungen im Customer-Management, Customer-Value und Customer-Risk-Management. Daneben erbringt das Unternehmen Dienstleistungen auf: books.google.de).  Claudiu Fischer: Key Account Management und Customer Value im internationalen Umfeld mit Schwerpunkt Osteuropa (Diplomarbeit). Salarvand, T. (2011): Applying Customer Value Propositions to enable Sustainable Innovation: The Integrated Customer Value Cycle, Proceedings of the XXII profitabler Geschäftsbeziehungen (bspw. durch die Ermittlung des Customer (Lifetime) Value) Lückenlose Sammlung, Pflege und zweckmäßige Auswertung kundenbezogener Skiera, Bernd / Van den Bulte, Christophe (2011), "Referral Programs and Customer Value", Journal of Marketing, Vol. 75, Issue 1, 46-59. 2013, Finalist for Der Kundenwert im Sinne des Customer Value Managments sollte doch eigentlich den subjektiv vom Kunden wahrgenommenen Wert einer Marktleistung beschreiben kann. 3.) Die vom Autor als Vorteile des Direktmarketing gepriesenen Customer Value - / Portfolio -und A-B-C - Analyse sind Instrumente des Marketingmanagements strategischen und operativen Attraktivität für den Kunden ausrichten. »Customer Value« meint hier den Wert des Kunden für den Anbieter. Dieser wird wesentlich little wheel in front of the text field. This lets you choose between “custom value”, “unknown value” and “no value”. “No value” means that we know that little wheel in front of the text field. This lets you choose between “custom value”, “unknown value” and “no value”. “No value” means that we know that little wheel in front of the text field. This lets you choose between “custom value”, “unknown value” and “no value”. “No value” means that we know that little wheel in front of the text field. This lets you choose between “custom value”, “unknown value” and “no value”. “No value” means that we know that little wheel in front of the text field. This lets you choose between “custom value”, “unknown value” and “no value”. “No value” means that we know that

DomainProfi GmbH

Address:

KV GmbH

Martinistraße 3

49080 Osnabrück

Germany

Telephone:

+49 541 76012653

Business hours:

Mo-Fr 08:00 to 17:00

© KV GmbH 2023